Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

W KUCHNI

Henryk Kania trenuje z Krzychem



Największy polski influencer sportowy Krzysztof Golonka, prowadzący kanały w mediach społecznościowych pod nazwą „Trenuj z Krzychem”, nawiązał współpracę reklamową z jednym z liderów branży mięsnej – ZM Henryk Kania S.A.

Czytaj więcej...

 

Biała kiełbasa rządzi, czyli nowoczesne przepisy na wielkanocne specjały!



Co kraj to obyczaj. Tak samo powiedzieć można o różnych regionach Polski w kontekście wielkanocnych specjałów. Bo co region, co województwo, a nawet co powiat, to inne tradycje i potrawy na wielkanocnym stole.  Niemal zawsze i wszędzie jednak, ważnym elementem świątecznego menu jest biała kiełbasa. Czy zastanawialiście się, jak podać ją w nowoczesny i niestandardowy sposób? Jeśli nie, to ten tekst jest dla Was!

Czytaj więcej...

MAKRO z najnowszymi trendami na Gault&Millau Tour 2017 w Warszawie

Ruszył Gault&Millau Tour 2017! Pierwszym przystankiem tegorocznej edycji była warszawska restauracja Signature. Po raz kolejny partnerem tego wyjątkowego cyklu wydarzeń jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym roku postanowiła zaprezentować na swoim stoisku najnowsze trendy w świecie gastronomii.

Czytaj więcej...

Henryk Kania mocno wchodzi w rynek przekąsek. "Takich mięsnych snacków w Polsce jeszcze nie było"



Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem – to oferta mięsnych przekąsek od Henryka Kani, która wchodzi na sklepowe półki. Spółka szybko chce nią zdobywać rynkowe udziały. A narzędzie ma ku temu idealne, bo większości produktów z oferty przekąskowej Kani, nie ma w swoim portfolio żaden inny producent w Polsce oraz większość na świecie.

Czytaj więcej...

Justyna Adamczyk i Martin Castro na "Mikserze Kulinarnym"

Ryby i owoce morza, tajniki  mediów społecznościowych oraz jak osiągnąć sukces w branży gastronomicznej – to tematy „Miksera Kulinarnego”, który odbył się 9 czerwca w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. W spotkaniu edukacyjnym z cyklu „Szef dla Młodych Talentów” wzięło udział 80 uczestników z całej Polski.

Czytaj więcej...

Łosoś Jurajski - ryba bez toksyn i GMO w MAKRO

Na półkach MAKRO Polska pojawił się jedyny w swoim rodzaju produkt – Łosoś Jurajski, hodowany w proekologicznej fermie wykorzystującej wodę geotermalną sprzed 150 milionów lat.

Czytaj więcej...

Mikser Kulinarny z cyklu "Szef dla Młodych Talentów" po raz pierwszy w Krakowie

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska 21 kwietnia br. po raz pierwszy zagościła w Krakowie z programem ,,Szef dla Młodych Talentów”. Podczas Miksera Kulinarnego uczniowie krakowskich szkół gastronomicznych mieli okazję poznać aż sześć sposobów na dziczyznę – pod okiem szefa kuchni Wojtka Harapkiewicza.

Czytaj więcej...

NAPISZ DO NAS

> admin(at)lazienkaikuchnia.pl <