Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

W KUCHNI

Henryk Kania mocno wchodzi w rynek przekąsek. "Takich mięsnych snacków w Polsce jeszcze nie było"



Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem – to oferta mięsnych przekąsek od Henryka Kani, która wchodzi na sklepowe półki. Spółka szybko chce nią zdobywać rynkowe udziały. A narzędzie ma ku temu idealne, bo większości produktów z oferty przekąskowej Kani, nie ma w swoim portfolio żaden inny producent w Polsce oraz większość na świecie.

Czytaj więcej...

 

Łosoś Jurajski - ryba bez toksyn i GMO w MAKRO

Na półkach MAKRO Polska pojawił się jedyny w swoim rodzaju produkt – Łosoś Jurajski, hodowany w proekologicznej fermie wykorzystującej wodę geotermalną sprzed 150 milionów lat.

Czytaj więcej...

Mikser Kulinarny z cyklu "Szef dla Młodych Talentów" po raz pierwszy w Krakowie

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska 21 kwietnia br. po raz pierwszy zagościła w Krakowie z programem ,,Szef dla Młodych Talentów”. Podczas Miksera Kulinarnego uczniowie krakowskich szkół gastronomicznych mieli okazję poznać aż sześć sposobów na dziczyznę – pod okiem szefa kuchni Wojtka Harapkiewicza.

Czytaj więcej...

MAKRO z najnowszymi trendami na Gault&Millau Tour 2017 w Warszawie

Ruszył Gault&Millau Tour 2017! Pierwszym przystankiem tegorocznej edycji była warszawska restauracja Signature. Po raz kolejny partnerem tego wyjątkowego cyklu wydarzeń jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym roku postanowiła zaprezentować na swoim stoisku najnowsze trendy w świecie gastronomii.

Czytaj więcej...

Jakie wino na majówkowy piknik?

Przed nami ukochana przez Polaków „majówka”. Wyczekiwany przez wielu moment złapania oddechu od codziennego zgiełku i okazja do podładowania akumulatorów po ciężkim przesileniu wiosennym. To również inauguracja sezonu grillowego, tegorocznych przyjęć w plenerze i tradycyjnych pikników na zielonej trawce. I o to, jakie wino powinno znaleźć się w koszu piknikowym, zapytaliśmy Dariusza Jażdżyka, sommeliera z Partner Center.

Czytaj więcej...

Justyna Adamczyk i Martin Castro na "Mikserze Kulinarnym"

Ryby i owoce morza, tajniki  mediów społecznościowych oraz jak osiągnąć sukces w branży gastronomicznej – to tematy „Miksera Kulinarnego”, który odbył się 9 czerwca w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. W spotkaniu edukacyjnym z cyklu „Szef dla Młodych Talentów” wzięło udział 80 uczestników z całej Polski.

Czytaj więcej...

Nowa odsłona produktów marki ARO

Nowoczesność, minimalizm i funkcjonalność – to wyróżnia nowe opakowania produktów ARO. Sieć hurtowni Makro Cash&Carry Polska odświeżyła szatę graficzną marki w odpowiedzi na potrzeby klientów z sektora HoReCa oraz handlu niezależnego.

Czytaj więcej...

NAPISZ DO NAS

> admin(at)lazienkaikuchnia.pl <