Mondial Assistance wspiera akcję #zostanwdomu. Ruszyła bezpłatna platforma z poradami lifestylowymi
- Kategoria: AKTUALNOŚCI i RYNEK
Porady dietetyczki, treningi, pomysły na zabawy z dziećmi i rekomendacje książkowe – to niektóre kategorie prezentowane na nowej platformie DzialamyZdalnie.pl . Wszystko w formie krótkich i ciekawych filmów, zebranych w jednym miejscu. Uruchomiony w piątek 27 marca przez Mondial Assistance serwis z poradami lifestylowymi ma służyć jako inspiracja dla osób, które wzorowo stosują się do zaleceń rządu i w czasie epidemii zostają w domu.
– Wielu z nas, którzy dla bezpieczeństwa swojego i innych, zostają i pracują w domach, szuka w internecie sposobów na nudę i atrakcyjne spędzenie wolnego czasu. My zebraliśmy pomysły z różnych dziedzin i przekazujemy je jako inspiracje w formie wideo – najbardziej atrakcyjnej dla odbiorcy. Widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu treści jest ogromne, szczególnie w ostatnich dniach, kiedy zaczął obowiązywać zakaz przemieszczania się – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
W dziale Dieta dostępne są porady dotyczące zdrowego gotowania i potraw, które wzmacniają naszą odporność, co jest szczególnie istotne w czasie zwiększonego ryzyka zachorowania. W dziale Fitness użytkownicy znajdą przykładowe plany treningowe, które łatwo wykonać w domu, nawet jeśli nie mamy odpowiedniego sprzętu. Dla tych, którzy chcieliby zachęcić do ruchu swoje dzieci, przygotowano przykładowe lekcje różnych stylów tańca. Z kolei w dziale Uroda znajdują się porady dotyczące tajników makijażu.
Użytkownicy serwisu znajdą w nim również coś dla rozrywki umysłowej – można obejrzeć rekomendacje ciekawych książek i poznać gry planszowe dla tych najmłodszych i trochę starszych.
Platforma powstała w ciągu ostatnich kilku dni.
– To nasza odpowiedź na lawinę zapytań spływających od naszych partnerów biznesowych, którzy szukali tego typu produktu. Teraz dostaną od nas specjalne kody dostępu do platformy, które będą mogli dystrybuować wśród swoich klientów, czyli posiadaczy różnego typu produktów ubezpieczeniowych i bankowych – mówi Piotr Ruszowski.
Jak zapewnia, treści dostępne na platformie będą stale rozwijane i uzupełniane, bo kolejne materiały już są opracowywane. Twórcy serwisu nie martwią się o brak zainteresowania również po zakończeniu sytuacji kryzysowej związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2.
– Planujemy długofalowy rozwój tego produktu. Chcemy zbudować prężnie działającą platformę, nie tylko na czas kryzysu – zapewnia Piotr Ruszowski.
Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 20 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.
Mondial Assistance
press box