Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Nie taki piątek trzynastego straszny, jak go malują


Za nami piątek trzynastego. Zgodnie z zabobonami występującymi w wielu krajach na świecie uchodzi on za wyjątkowo pechowy. Jednak dla osób pracujących w firmach specjalizujących się w usługach assistance miniony był standardowym dniem pracy. Z danych Mondial Assistance wynika, że o pomoc prosiło niemal tyle samo osób, co w ubiegłym roku.


- Przeprowadzone w maju badanie dotyczące planów wakacyjnych Polaków pokazało, że 7 proc. Polaków planujących spędzić wakacje w Polsce i 14 proc. planujących spędzić je za granicą na miesiąc wypoczynku wybrało wrzesień. Do tego doszedł piątek trzynastego. Analiza zebranych przez nas danych pokazała, że niespecjalnie musieliśmy się go obawiać – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Do czego przydała się polisa


Porównując liczbę osób, które w miniony piątek poprosiły o pomoc assistance, do liczby osób potrzebujących pomocy w piątek 14 września 2018 roku, nastąpił wzrost o niespełna 10 p.p. Tak jak w ubiegłym roku, najwięcej przypadków dotyczyło zorganizowania pomocy w związku z awarią samochodu oraz wypadkiem na terenie Polski.

- Niewielki wzrost telefonów od kierowców był z terenu Polski (o 17 p.p.). Najbardziej pechowe były województwa pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz małopolskie – tam nastąpił wzrost liczby naszych interwencji. Zauważyliśmy także spadek ilości telefonów z województwa wielkopolskiego, mazowieckiego oraz podkarpackiego. Patrząc na ilość telefonów od kierowców korzystających z usług pomocowych poza granicami Polski nastąpił spadek o 9 p.p. – dodaje Piotr Ruszowski.

Ilość telefonów od osób chcących skorzystać z usług assistance medycznego na terenie Polski spadła o 2 p.p., a poza Polską wzrosła o 11 p.p.

- W miniony piątek najczęściej potrzebowaliśmy pomocy w związku z nagłym zachorowaniem lub wypadkiem, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Osoby korzystające z assistance domowego mogą mówić o szczęśliwym piątku trzynastego, ponieważ ilość awarii i idących za nimi próśb o pomoc, spadła o 13 p.p.
– mówi Piotr Ruszowski.

Kolejny piątek trzynastego będzie w grudniu.




Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 20 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.


Mondial Assistance

press box

NAPISZ DO NAS

> admin(at)lazienkaikuchnia.pl <