Sieć MediaMarkt rozwija usługi dla biznesu
- Kategoria: AGD/RTV
Zapotrzebowanie na nowe technologie w sektorach biznesowym i instytucjonalnym stale rośnie. Wg prognoz Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych sprzedaż wysoko wyspecjalizowanych rozwiązań i usług w modelu B2B w najbliższych latach utrzyma tendencję rozwojową1. W odpowiedzi na ten trend MediaMarkt rozszerza ofertę dla klientów biznesowych, obejmującą kompletną gamę produktów i usług oraz wsparcie kompetentnego zespołu doradców.
W firmach i instytucjach na całym świecie pandemia, konieczność automatyzacji procesów oraz wzrost znaczenia Cyber Security, gwałtownie wzmogły potrzeby rozwoju i modernizacji zaplecza technologicznego. Specjalistyczna sieć MediaMarkt, dysponując produktami, usługami, wiedzą fachowców oraz narzędziami finansowania, poza ofertą dla indywidulanych użytkowników nowych technologii rozwija również rozwiązania dla klientów w modelu B2B.
W MediaMarkt kompleksowo podchodzimy do potrzeb i oczekiwań zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferując najwyższą jakość obsługi. Przedsiębiorcy oczekują pełnego wsparcia w całej ścieżce zakupowej, dostępności produktów i rozwiązań optymalnych dla ich specyfiki działalności, a my jesteśmy w stanie im to zapewnić. Chcemy być pierwszym wyborem dla biznesu, dlatego pracujemy nad doskonaleniem doświadczeń zakupowych klientów we wszystkich punktach styku z marką, m.in. przez rozwój kompleksowej oferty, usprawnienie procesów, logistyki czy doskonalenie standardów obsługi dla biznesu – mówi Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Operacyjny MediaMarkt Saturn Polska.
Oferta MediaMarkt daje klientom biznesowym praktycznie nieograniczone możliwości i została skonfigurowana tak, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego przedsiębiorcy. Wśród kompleksowych rozwiązań małe i większe firmy uzyskają w MediaMarkt m.in.
- narzędzia pracy dla biznesu,
- dopasowane rozwiązania technologiczne dla biur i lokali usługowych,
- produkty do programów lojalnościowych,
- biznesowe karty podarunkowe,
- udział w przetargach.
MediaMarkt zapewnia też klientom B2B profesjonalne wsparcie opiekuna biznesowego, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich konkretne potrzeby. Kontakt z doradcami jest możliwy za pośrednictwem strony www: https://mediamarkt.pl/dla-firm.
Bogatą ofertę produktową uzupełniają rolę odgrywają usługi, a wśród nich m.in.:
- szybka i bezpieczna dostawa,
- instalacja urządzeń AGD/RTV,
- przygotowanie sprzętu IT do użytkowania i zabezpieczenie ekranu
- rozszerzona gwarancja
- wsparcie posprzedażowe,
- naprawy pogwarancyjne.
Usługi są tak dopasowane, by klient mógł możliwie najbardziej efektywnie i bezproblemowo korzystać z rozwiązań sprzętowych. Istotnym elementem oferty MediaMarkt są zróżnicowane opcje finansowania. Sieć oferuje odroczony termin płatności, zarówno dla administracji państwowej, jak i firm prywatnych. Kolejną formą wsparcia jest leasing, dostępny zarówno przy zakupach w sklepach stacjonarnych, jak i online.
MediaMarkt prowadzi i rozwija biznes w sposób zrównoważony, będąc odpowiedzialnym przedsiębiorstwem, wiarygodnym partnerem dla klientów i dostawców, a także odpowiedzialnym pracodawcą. Stale poszerza ofertę urządzeń przyjaznych środowisku naturalnemu, zużywających mniej energii elektrycznej i wody. Zachęca także klientów, zarówno tych indywidulanych, jak i biznesowych, do wybierania produktów i usług, które wspierają styl życia zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju. Z tego powodu MediaMarkt wprowadził specjalne oznaczenia BetterWay dla produktów, które produkowane są w sposobów zrównoważony lub znacząco przyczyniają się do chociażby oszczędzania energii. To również doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców poszukujących realnych oszczędności i odpowiedzialnej oferty.
MediaMarktSaturn Polska
press box