Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

AKTUALNOŚCI i RYNEK

Upały jeszcze przed nami - jak chronić dom przed przegrzaniem?



Sezon letni w pełni i mimo obecnie dosyć kapryśnej pogody, lato to zdecydowanie czas, w którym przeważają ciepłe i słoneczne dni, mogące trwać nawet do końca września. Jednak pamiętajmy – im wyższe temperatury, tym bardziej musimy kryć się przed gorącem i chronić przed negatywnymi skutkami promieniowania. Na szczególne niebezpieczeństwo narażone są małe dzieci i osoby w podeszłym wieku. Warto więc zatroszczyć się o swój dom, aby stał się naszym chłodnym azylem. Jak zabezpieczyć dom przed upałem? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej...

Konkurs KOŁO i Studio NOM (Nie Olewamy Miasta): Rozmowy o architekturze, obyczajach i największych sekretach przyrody

Czego od przestrzeni miejskiej oczekuje jeden z najbardziej cenionych, polskich architektów? Co o słowie „toaleta” sądzi Mistrz Mowy Polskiej? Jakie sekrety zwierząt zna najbardziej rozpoznawalny dziennikarz w stroju leśnika?  Studio Nie Olewamy Miasta to cykl rozmów o miejskich sprawach, towarzyszący 22.

Czytaj więcej...

Klimas Wkręt-met wprowadza nowe opakowania produktów



Klimas Wkręt-met, lider produkcji technik zamocowań w Europie Środkowej, wprowadza nowe, ekologiczne opakowania produktów. Klienci mogą liczyć na bardziej wytrzymałe pudełka, których konstrukcja uniemożliwia ingerowanie w zawartość przed zakupem.

Czytaj więcej...

PGE Obrót pomaga Klientom w przechodzeniu na zieloną energię



Do tej pory na własne instalacje fotowoltaiczne zdecydowało się ponad 62 tys. klientów PGE Obrót – największego sprzedawcy energii w Polsce, wchodzącego w skład Grupy PGE. W związku z ciągle rosnącą popularnością tego rozwiązania, Spółka wprowadza kolejną edycję oferty „Ekologicznie w przyszłość”, połączoną z ogólnopolskim programem „Mój prąd”.

Czytaj więcej...

Turystyka w czasach pandemii. Jak będą wyglądały tegoroczne wakacje?



Ostatnie miesiące pokazały środowisku związanemu z turystyką, że nieprzewidziane zdarzenia mogą przybrać charakter masowy i sparaliżować całościowo sektor turystyki. Obecnie m.in. sektor ubezpieczeń turystycznych, linie lotnicze, osoby związane z hotelarstwem pracują nad tym, aby poradzić sobie z kryzysem wywołanym przez ograniczenia wprowadzone w związku z rozprzestrzeniającym się na świecie koronawirusem.

Czytaj więcej...

Kampania PGE "Polskie - kupuję to!"



Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca  Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.

Czytaj więcej...

NAPISZ DO NAS

> admin(at)lazienkaikuchnia.pl <