Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Klienci PGE Obrót przechodzą na elektroniczne faktury



Największy sprzedawca energii w Polsce notuje dynamiczny wzrost klientów, którzy wybierają eFakturę, zamiast tradycyjnej formy rozliczeń. Z tego rozwiązania skorzystało już pół miliona odbiorców.


Elektroniczna faktura trafia do klientów już w momencie wystawienia, a wszystkie dane są chronione indywidualnym hasłem, zgodnie z ochroną danych oraz zasadami cyberbezpieczeństwa. Spółka promuje to rozwiązanie, wskazując na komfort i wygodę, a także na ekologię.

- Coraz więcej klientów PGE Obrót w różnym wieku chce wygodnie i sprawnie realizować formalności związane z zakupem energii elektrycznej oraz obsługą takiej umowy. Jednocześnie wzrasta wśród nich świadomość ekologiczna. Proponując naszym klientom eFakturę, łączymy ich oczekiwania ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i troską o środowisko, które są dla nas kluczowymi wartościami w działaniu operacyjnym – mówi Zenon Wajda, wiceprezes zarządu PGE Obrót.

Oczekiwania naszych klientów i ich zainteresowanie nowymi trendami w zakresie obsługi znajdują potwierdzenie również w liczbach. W 2019 roku na elektroniczną formę rozliczeń zdecydowało się przejść prawie 200 tysięcy klientów PGE. Są to nie tylko klienci indywidualni, ale także firmy, samorządy oraz instytucje. Tylko w pierwszym miesiącu 2020 roku w PGE Obrót przybyło 20 tysięcy dodatkowych eFaktur.

Dla korzystających z usług PGE Obrót i wybierających eFakturę, największy sprzedawca energii przygotował specjalne promocje. Klienci mogą liczyć m.in. na bonus w wysokości 15 zł, który wraca na ich konto rozliczeniowe, a także na kody rabatowe na zakupy w PGE eSklep. PGE Obrót wspólnie z Lasami Państwowymi prowadzi również akcję informacyjną zwracającą uwagę na ochronę środowiska oraz gospodarkę leśną, zachęcając do wyboru elektronicznej formy rozliczeń i świadomego ograniczania zużycia papieru. W związku z tym, każda decyzja przejścia na eFakturę jest potwierdzana specjalnym certyfikatem przesyłanym do klientów drogą elektroniczną.

- Promujemy postawy proekologiczne podkreślając, jak duży wpływ na środowisko naturalne ma codzienny styl życia i wynikające z tego działania. Sami również stawiamy na ekologiczne rozwiązania, adekwatnie do naszej działalności. Zmniejszyliśmy do minimum drukowanie materiałów w firmie, a centrala w Rzeszowie oraz nasze oddziały spełniają kryteria standardu ekologicznego Green Office, potwierdzonego przyznanym spółce certyfikatem – mówi Zenon Wajda.

Elektroniczną fakturę można aktywować w dowolny sposób. Wyrażając zgodę w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK), klikając w zakładkę „Ustawienia – Moje zgody”. Można też dostarczyć wypełniony formularz do najbliższego Biura Obsługi Klienta lub wysłać go pocztą na adres korespondencyjny: PGE Obrót, ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów. Przejść na eFakturę można również dzwoniąc na Infolinię PGE (422 222 222) albo wysyłając skan wypełnionego formularza na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

PGE Obrót
press box

NAPISZ DO NAS

>   kontakt(at)vivo.pl  <