Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

W KUCHNI

Pomysł na baterię kuchenną



Statystyki mówią, że osoba przygotowująca posiłki dla rodziny spędza w kuchni nawet kilka godzin dziennie. Nie dziwi więc, że urządzeniu tego pomieszczenia poświęcamy dużo czasu, energii, serca i… pieniędzy.

Czytaj więcej...

 

Powróćmy do tradycji - kuchnia w rustykalnym stylu



Obecnie obok mody na minimalizm i stylową skandynawską oszczędność, równie prężnie rozwijają się trendy powracające do tradycji. Mogą to być meble inspirowane wiekowymi sprzętami lub antyki, którym przywrócono drugą młodość. Na rynku dostępnych jest też wiele elementów dekoracyjnych przywracających tradycję do kuchennego wnętrza. Oto kilka tego typu aranżacji z wykorzystaniem konglomeratu kwarcytowego TechniStone®.

Czytaj więcej...

Kuchenny pomocnik - nowa waga kuchenna FKS501 z misą



Smacznie, zdrowo, szybko. To kulinarne marzenie każdego, kto gotuje, piecze lub choćby buszuje w kuchni. Niestety, często jest to trudne, gdy nie mamy dobrego wsparcia w postaci urządzeń kuchennych.

Czytaj więcej...

Wybieramy zlewozmywak



Usytuowanie i postrzeganie miejsca kuchni w naszych domach zmieniało się na przestrzeni lat. Z pomieszczenia, które w zamożnych domach było oddzielane od części reprezentacyjnej – miało osobne wejście i generalnie było przeznaczone dla służby, kuchnia awansowała „na salony”, stając się często częścią obszernej, otwartej przestrzeni, dzięki czemu możemy łączyć spotkanie towarzyskie w salonie z miłą pogawędką podczas przygotowywania posiłków.

Czytaj więcej...

Stylowe gotowanie dzięki nowej szklanej wadze kuchennej FKS601 BLAUPUNKT



Blaupunkt, niemiecka ikona jakości, jeden z liderów branży Elektroniki Użytkowej w Europie, wprowadza na rynek nową kategorię produktów – wagi kuchenne. Na szczególną uwagę zasługuje szklana waga FKS601.

Czytaj więcej...

Szynka Ojca - nowość od Henryka Kani. "Pokolenia pracują na ten smak"



Szynka Ojca – to wyśmienita nowość w ofercie ZM Henryk Kania. Jej smak i aromat oraz ręczne wiązanie przywodzą na myśl najlepsze, tradycyjne wędliny kojarzące się z czasami dzieciństwa. Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie silną kampanią ATL oraz działaniami wizerunkowymi.

Czytaj więcej...

Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen



ZM Henryk Kania S.A. wprowadziły do sprzedaży linię wyrobów sygnowaną logo Disney Kitchen. Na wszystkich produktach z tą etykietą konsumenci znajdą zarówno znane i lubiane przez dzieci postacie Disneya, jaki i cenne informacje żywieniowe.

Czytaj więcej...

NAPISZ DO NAS

>   kontakt(at)vivo.pl  <